Obejrzyj intro – trener Dariusz Kowalczyk przedstawia szkolenie
Nasze szkolenia możesz przeprowadzać w dogodnym dla siebie czasie oraz tempie. Dodatkowo dajemy gwarancję satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, masz dwa tygodnie na zwrot pieniędzy.
Oprócz materiałów video otrzymasz dostęp do wielu dokumentów, które usprawnią twoją pracę i pozwolą na jej efektywniejsze wykonywanie.
Jednak to nie wszystko, ponieważ po zakończeniu szkolenia otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie razem z innymi specjalistami będziecie mogli wymieniać się wiedzą i informacjami.
Dodatkowo dla absolwentów przewidziane są sesje na żywo „Pytania i Odpowiedzi”, dzięki czemu wiesz, że po zakończeniu szkolenia nie pozostaniesz sam, bez możliwości konsultacji.
Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat wydany przez Instytucję Szkoleniową zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem 2.24/00397/2021.
Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- Prawidłowej interpretacji wymagań Stellantis-FCA w odniesieniu do IATF
- Które normy odnoszące się do CSR’ów na stronach IATF’u są nieaktualne oraz przez jakie normy zostały zastąpione
- Które z CSR’ów odnoszą się do Advance Quality Planning
- Zapoznasz się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Jakie są różnice między teorią a praktyką dla Odstępstwa (IAA – Intermin Approval Authorization)
- Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii Stellantis-FCA oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.
- Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z klientem
- Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego Plant Evaluation PE
- Na co zwrócić uwagę przy wypisywaniu wniosku o anulowanie wskaźnika (Non Conformity Ticket – NCT) lub częściowego wniosku o anulowanie wskaźnika
- Praktyczna znajomość specyficznych wymagań klienta jest potrzebna do budowania relacji zarówno z Stellantis-FCA SQE jak i działem jakości zakładu klienta.
Adresaci szkolenia:
- Audytorzy wewnętrzni zarządzania jakością
- Audytorzy Jednostek Certyfikujących
- Kierownicy Jakości, Inżynierowie Jakości Klienta, Inżynierowie Jakości
- Project Managerowie, Progam Managerowie
- Koordynatorzy Systemu Zarządzania Jakością
- Zespoły wdrożeniowe
- Inżynierowie Procesy, Technolodzy
- Supplier Quality Engineer, Supplier Quality Assurance
Przykładowe lekcje:
Moduł I Lekcja 5
Dokumentacja AIAG w odniesieniu do wymagań Stellantis-FCA
Moduł II Lekcja 6
Kompetencje – Szkolenie na stanowisku pracy
Moduł VI Lekcja 5
Audyt Procesu Produkcyjnego w odniesieniu do CQI
Agenda szkolenia:
Moduł I:
- Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta Stellantis-FCA – część I
- Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta Stellantis-FCA – część II
- Prezentacja strony internetowej IATF
- Hierarchia dokumentów przy współpracy ze Stellantis-FCA
- Dokumentacja AIAG w odniesieniu do wymagań Stellantis-FCA
- Omówienie dokumentu Stellantis-FCA na stronie IATF – część I
- Omówienie dokumentu Stellantis-FCA na stronie IATF – część II
Moduł II:
- Dokumentacja sourcingowa w odniesieniu do wymagań CSR
- Basic Requirement Check List
- Bezpieczeństwo Wyrobu
- Odpowiedzialność i Uprawnienia w zakresie Wyrobów
- Analiza Ryzyka, Plany Awaryjne oraz Środowisko Funkcjonowania Procesów
- Kompetencje – Szkolenie na stanowisku pracy
- Forever Requirements jako kluczowy element współpracy
Moduł III:
- Przechowywanie zapisów
- Akronimy używane przy współpracy z klientem
- Wprowadzenie do Advance Quality Planning
- Advance Quality Planning w odniesieniu do kamieni milowych projektu
- Advance Quality Planning – szczegółowe omówienie
- Stellantis-FCA Audyt Procesu
- Audyt Procesu w odniesieniu do normy 07740
- Poufność oraz Komunikacja z klientem
- Additional Quality Requirements
- Interim Approval Autorization, czyli jak zarządzać Odstępstwem
- Charakterystyki Specjalne
- Rozwój wyrobu z oprogramowaniem, Nadzór nad projektowaniem i rozwojem oraz Prototyp
- Plant Evaluation, czyli proces zatwierdzenia wyrobu dla Stellantis-FCA
- Proces Wyboru Dostawcy oraz Dostawcy Wskazani przez Klienta
Moduł V:
- Rozwój Systemu Zarządzania Jakością Poddostawcy
- Forever Requirements w odniesieniu do łańcucha dostaw
- Plan Kontroli – Prototyp, Safe Launch Plan oraz bieżąca produkcja
- Safe Launch Plan – czyli jak zarządzać kontrolami w fazie uruchomieniowej
- Identyfikacja i Identyfikowalność
- Własność klienta
- Informacje Zwrotne z Serwisu
- Nadzór nad zmianami oraz Tymczasowe zmiany
- Rekwalifikacja w odniesieniu do Supplier Product Validation
- Wymagania Prawne i Regulacyjne dla MDS
- Narzędzia jakościowe stosowane we współpracy z dostawcą
Moduł VI:
- Kryteria przyjęcia wyrobu oraz Zadowolenie Klienta
- Satysfakcja klienta – OEM Performance Complain, TPSL oraz NBH
- Analiza i Ocena
- Audyty Wielopoziomowe – LPA
- Audyt Procesu Produkcyjnego w odniesieniu do CQI
- Audyt Wyrobu Gotowego
- Dane Wejściowe, Przeglądu Zarządzania oraz Dane Wyjściowe
- Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi
- Reklamacje klienta i analiza części uszkodzonych
Moduł VII:
- BONUS 1 – Product Demonstration Run
- BONUS 2 – Świadectwo Jakości i Zgodności CQC
- BONUS 3 – Skuteczne zarządzanie reklamacjami
- BONUS 4 – Wskazówki dotyczące współpracy ze Stellantis-FCA
- BONUS 5 – Zarządzanie CSR’ami – praktyczna matryca
Dodatkowe formularze:
- Lista kontrolna Audytu Wielopoziomowego
- Matryca wymagań IATF oraz CSR’ów
- 40 stronicowy ebook dot. współpracy ze Stellantis-FCA
- Przewodnik, w jaki sposób pobrać dane gwarancyjne z SQP
Opinie naszych kursantów:
Certyfikat ukończenia szkolenia:
Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat wydany przez Instytucję Szkoleniową zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem 2.24/00397/2021.
1495 zł brutto
1495 brutto
Poziom
Podstawowy
Czas trwania
5 godzin 33 minuty
Ilość nagrań wideo
53 filmów