fbpx Skip to content
IATF_16949_consulting

Stellantis-FCA – Zarządzanie Specyficznymi Wymaganiami Klienta w odniesieniu do IATF

Obejrzyj intro – trener Dariusz Kowalczyk przedstawia szkolenie

  • Gwarancja satysfakcji – masz miesiąc na zwrot pieniędzy
  • Dostęp do wielu dokumentów, które usprawnią Twoją pracę i pozwolą na jej efektywniejsze wykonywanie.
  • Dostęp do zamkniętej grupy, gdzie razem z innymi kursantami będziecie mogli wymieniać się wiedzą i informacjami
  • Sesje na żywo „Pytania i Odpowiedzi”, dzięki czemu wiesz, że będziesz mieć realną możliwość konsultacji z trenerem

Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • Prawidłowej interpretacji wymagań Stellantis-FCA w odniesieniu do IATF
  • Które normy odnoszące się do CSR’ów na stronach IATF’u są nieaktualne oraz przez jakie normy zostały zastąpione
  • Które z CSR’ów odnoszą się do Advance Quality Planning
  • Zapoznasz się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
  • Jakie są różnice między teorią a praktyką dla Odstępstwa (IAA – Intermin Approval Authorization)
  • Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii Stellantis-FCA oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.
  • Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z klientem
  • Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego Plant Evaluation PE
  • Na co zwrócić uwagę przy wypisywaniu wniosku o anulowanie wskaźnika (Non Conformity Ticket – NCT) lub częściowego wniosku o anulowanie wskaźnika
  • Praktyczna znajomość specyficznych wymagań klienta jest potrzebna do budowania relacji zarówno z Stellantis-FCA SQE jak i działem jakości zakładu klienta.

Adresaci szkolenia:

  • Audytorzy wewnętrzni zarządzania jakością
  • Audytorzy Jednostek Certyfikujących
  • Kierownicy Jakości, Inżynierowie Jakości Klienta, Inżynierowie Jakości 
  • Project Managerowie, Progam Managerowie
  • Koordynatorzy Systemu Zarządzania Jakością
  • Zespoły wdrożeniowe
  • Inżynierowie Procesy, Technolodzy
  • Supplier Quality Engineer, Supplier Quality Assurance

Przykładowe lekcje:

Agenda szkolenia:

Moduł I Lekcja 5

Dokumentacja AIAG w odniesieniu do wymagań Stellantis-FCA

Moduł II Lekcja 6

Kompetencje – Szkolenie na stanowisku pracy

Moduł VI Lekcja 5

Audyt Procesu Produkcyjnego w odniesieniu do CQI

Moduł I:

  • Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta Stellantis-FCA – część I
  • Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta Stellantis-FCA – część II
  • Prezentacja strony internetowej IATF
  • Hierarchia dokumentów przy współpracy ze Stellantis-FCA
  • Dokumentacja AIAG w odniesieniu do wymagań Stellantis-FCA
  • Omówienie dokumentu Stellantis-FCA na stronie IATF – część I
  • Omówienie dokumentu Stellantis-FCA na stronie IATF – część II

Moduł II:

  • Dokumentacja sourcingowa w odniesieniu do wymagań CSR
  • Basic Requirement Check List
  • Bezpieczeństwo Wyrobu
  • Odpowiedzialność i Uprawnienia w zakresie Wyrobów
  • Analiza Ryzyka, Plany Awaryjne oraz Środowisko Funkcjonowania Procesów
  • Kompetencje – Szkolenie na stanowisku pracy
  • Forever Requirements jako kluczowy element współpracy

Moduł III:

  • Przechowywanie zapisów
  • Akronimy używane przy współpracy z klientem
  • Wprowadzenie do Advance Quality Planning
  • Advance Quality Planning w odniesieniu do kamieni milowych projektu
  • Advance Quality Planning – szczegółowe omówienie
  • Stellantis-FCA Audyt Procesu
  • Audyt Procesu w odniesieniu do normy 07740
Moduł IV:
  • Poufność oraz Komunikacja z klientem
  • Additional Quality Requirements
  • Interim Approval Autorization, czyli jak zarządzać Odstępstwem
  • Charakterystyki Specjalne
  • Rozwój wyrobu z oprogramowaniem, Nadzór nad projektowaniem i rozwojem oraz Prototyp
  • Plant Evaluation, czyli proces zatwierdzenia wyrobu dla Stellantis-FCA
  • Proces Wyboru Dostawcy oraz Dostawcy Wskazani przez Klienta

Moduł V:

  • Rozwój Systemu Zarządzania Jakością Poddostawcy
  • Forever Requirements w odniesieniu do łańcucha dostaw
  • Plan Kontroli – Prototyp, Safe Launch Plan oraz bieżąca produkcja
  • Safe Launch Plan – czyli jak zarządzać kontrolami w fazie uruchomieniowej
  • Identyfikacja i Identyfikowalność
  • Własność klienta
  • Informacje Zwrotne z Serwisu
  • Nadzór nad zmianami oraz Tymczasowe zmiany
  • Rekwalifikacja w odniesieniu do Supplier Product Validation
  • Wymagania Prawne i Regulacyjne dla MDS
  • Narzędzia jakościowe stosowane we współpracy z dostawcą

Moduł VI:

  • Kryteria przyjęcia wyrobu oraz Zadowolenie Klienta
  • Satysfakcja klienta – OEM Performance Complain, TPSL oraz NBH
  • Analiza i Ocena
  • Audyty Wielopoziomowe – LPA
  • Audyt Procesu Produkcyjnego w odniesieniu do CQI
  • Audyt Wyrobu Gotowego
  • Dane Wejściowe, Przeglądu Zarządzania oraz Dane Wyjściowe
  • Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi
  • Reklamacje klienta i analiza części uszkodzonych

Moduł VII:

  • BONUS 1 – Product Demonstration Run
  • BONUS 2 – Świadectwo Jakości i Zgodności CQC
  • BONUS 3 – Skuteczne zarządzanie reklamacjami
  • BONUS 4 – Wskazówki dotyczące współpracy ze Stellantis-FCA
  • BONUS 5 – Zarządzanie CSR’ami – praktyczna matryca

Dodatkowe formularze:

  • Lista kontrolna Audytu Wielopoziomowego
  • Matryca wymagań IATF oraz CSR’ów
  • 40 stronicowy ebook dot. współpracy ze Stellantis-FCA
  • Przewodnik, w jaki sposób pobrać dane gwarancyjne z SQP

Opinie naszych kursantów:

Znakomita forma przekazywania wiedzy, dostęp do materiałów i zawartych w nich treści. Wiedza przekazana jest w sposób łatwy i przystępny. Jednocześnie poprzez wskazanie fachowej literatury i artykułów można ją szczegółowo pogłębić.
Dużym atutem jest profesjonalna, przejrzysta platforma szkoleniowa.
Właśnie na coś takiego czekałem. Codziennie współpracuję z tym klientem, a wiedza jaką uzyskałem po zakończeniu szkolenia pozwoliła na dokładne zrozumienie wszystkich aspektów dotyczących fazy uruchomieniowej oraz bieżącej produkcji.
Jeśli współpracujesz ze Stellantis-FCA, to jest to "must have"!
Po realizacji szkolenia stwierdzam, że trener jest bardzo doświadczonym praktykiem. Niewątpliwą zaletą jest fakt, że oprócz interpretacji poszczególnych CSR'ów dzieli się on wiedzą, jak w praktyczny sposób je realizować, dzięki temu, że wcześniej pracował jako przedstawiciel tego klienta.
Fanie, że po zakończeniu szkolenia są organizowane cykliczne sesje "na żywo" z trenerem.
Świetnie przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym, które jest alternatywą dla szkoleń stacjonarnych. Co istotne, to fakt, że nie ogranicza się ono tylko do interpretacji CSR'ów, ale także do pozostałych aspektów współpracy z tym klientem, które są przedstawione w module bonusowym.

Certyfikat ukończenia szkolenia:

Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat wydany przez Instytucję Szkoleniową zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem 2.24/00397/2021.

1295 zł brutto

1495 brutto

Poziom

Podstawowy

Czas trwania

5 godzin 33 minuty

Ilość nagrań wideo

53 filmów

Jeśli chcesz się rozliczyć w inny sposób (faktura na firmę, pro-forma, etc) lub zapytać o ofertę dla firm, napisz proszę:

kontakt@automotivequalityonline.pl

lub zadzwoń 507-582-911