Obejrzyj intro – trener Dariusz Kowalczyk przedstawia Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie online
Dzięki szkoleniu online Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi nauczysz się:
- Jak poprzez prawidłowe zarządzanie zwrotami gwarancyjnymi można redukować koszty wynikające z wystawianych not obciążeniowych
Najlepszych praktyk oraz metod zarządzania, które pozwolą na zwiększenie skuteczności w procesie zarządzania zwrotami.
Będziesz mógł lepiej zrozumieć, jakie narzędzia stosować w różnych scenariuszach i jak je wykorzystać w celu poprawy efektywności tego procesu w organizacji.
Szybciej i skuteczniej reagować na problemy zgłaszane przez klientów.
Zmniejszać koszty związane z obsługą reklamacji.
Bardziej efektywnie wykorzystać czas i zasoby, przekładające się na wzrost oszczędności finansowych dla Twojej organizacji.
Poprawa procesów biznesowych – Kurs dotyczący zarządzania zwrotami gwarancyjnymi może pomóc Ci w zrozumieniu procesów biznesowych związanych z obsługą reklamacji i zwrotów. Pozwoli Ci to na lepsze dopasowanie tych procesów do potrzeb Twojej firmy oraz na poprawienie jakości usług świadczonych przez Twoją organizację.
Zwiększysz swoją wartość na rynku pracy i zdobędziesz przewagę w stosunku do konkurencji.
Adresaci szkolenia:
- Inżynierów jakości klienta
- Inżynierów odpowiadających za analizy zwrotów gwarancyjnych
- Kierowników jakości
- Techników jakości zajmujących się przeprowadzaniem analiz
- Personel Jakości ze służb centralnych odpowiedzialnych za opracowanie strategii dla poszczególnych zakładów organizacji
Przykładowe lekcje:
Moduł III Lekcja 2
Flying Doctor – wprowadzenie
Moduł IV Lekcja 1
Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS
Moduł V Lekcja 1
Testy niezawodnościowe
Agenda szkolenia:
Moduł I:
- Wprowadzenie
- Czym jest gwarancja?
- Wymagania IATF 8.5.5.1 i 9.3.2.1 w odniesieniu do gwarancji
- Wymaganie IATF 9.1.2.1 – Zadowolenie Klienta – uzupełnienie
- Wymaganie IATF 10.2.5 – Systemy Zarządzania Gwarancjami
- Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta
- Wymagania Specyficzne Klientów – Hierarchia dokumentów
Moduł II:
- Omówienie strony IATF
- CSR 8.5.5.1 – Informacje zwrotne z serwisu
- CSR 9.3.2.1 – Przegląd zarządzania
- CSR 9.1.2.1 – Satysfakcja Klienta Stellantis ex-FCA, Ford, GM, VW
- CSR 10.2.5 – Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi – Stellantis ex-FCA, Ford, GM, VW
- CSR 10.2.6 – Analiza części uszkodzonych w fazie eksploatacji Stellantis ex-FCA
Moduł III:
- Proces zarządzania częściami z sieci gwarancyjnej
- Flying Doctor – wprowadzenie
- Flying Doctor – kroki do przeprowadzenia u dilera
- Przykład raportu Flying Doctora do wykonania u dilera
- Flying Doctor i szkolenie Dilerów
- Kontrola wzrokowa – przykłady
- Nieautoryzowana podmiana podkomponentów
- Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS
- Przykład dokumentacji IPTV i MIS dla Grupy Stellantis, FORD, VW, BMW, GM
- Podstawowe pojęcia – Technical Factor
- Podstawowe pojęcia – No Trouble Found NTF
- Standardowe testy – krok I procesu NTF
- Testy pod obciążeniem – krok II procesu NTF
- Strategie zarządzania No Trouble Fault
Moduł V:
- Testy niezawodnosciowe
- Quality Tracking i TGW i TGR
- Testy przeprowadzane przez klientów wewnętrznch
- Weryfikacja przepływu materiału u klienta
- Rozkład Weibulla – wprowadzenie i omówienie przykładu
- Rozkład Weibulla – definiowanie zakresu
- Analiza PPM – wprowadzenie
- Dane procesowe
- Analiza PPM – omówienie formularza
Moduł VI:
- Czynności dilera do przeprowadzenia przed wysyłką
- Strategie pozyskiwania informacji z organizacji
- Definiowanie procesu zarządzania zwrotami z klientem
- Poziomy analiz uzgadnianych z klientem
- Metodologia „Swap” i „Swap Back”
- Analiza drugiego i trzeciego poziomu
Moduł VII:
- Rodzaje raportów dla zwrotów gwarancyjnych
- Occurence chart
- Failure Action Effectiveness chart
- Pareto chart
- Analiza danych od klienta
- Lesson Learned jako prewencyjna strategia dla nowych projektów
- Zakończenie i podziękowanie
Opinie naszych kursantów:
Certyfikat ukończenia szkolenia:
Każdy uczestnik kończąc szkolenie online Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi otrzymuje certyfikat wydany przez Instytucję Szkoleniową zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy.


1497 zł brutto
Później cena wzrasta do:
Poziom
Podstawowy
Czas trwania
4 godziny 56 minut
Ilość nagrań wideo
55 filmów
Jeśli chcesz się rozliczyć w inny sposób (faktura na firmę, pro-forma, etc) lub zapytać o ofertę dla firm, napisz proszę:
kontakt@automotivequalityonline.pl
lub zadzwoń 507-582-911