fbpx Skip to content
Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie

Zarządzanie zwrotami gwarancyjnymi

Obejrzyj intro – trener Dariusz Kowalczyk przedstawia Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie online

Dzięki szkoleniu online Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi nauczysz się:

  • Jak poprzez prawidłowe zarządzanie zwrotami gwarancyjnymi można redukować koszty wynikające z wystawianych not obciążeniowych
  • Najlepszych praktyk oraz metod zarządzania, które pozwolą na zwiększenie skuteczności w procesie zarządzania zwrotami.

  • Będziesz mógł lepiej zrozumieć, jakie narzędzia stosować w różnych scenariuszach i jak je wykorzystać w celu poprawy efektywności tego procesu w organizacji.

  • Szybciej i skuteczniej reagować na problemy zgłaszane przez klientów.

  • Zmniejszać koszty związane z obsługą reklamacji.

  • Bardziej efektywnie wykorzystać czas i zasoby, przekładające się na wzrost oszczędności finansowych dla Twojej organizacji.

  • Poprawa procesów biznesowych – Kurs dotyczący zarządzania zwrotami gwarancyjnymi może pomóc Ci w zrozumieniu procesów biznesowych związanych z obsługą reklamacji i zwrotów. Pozwoli Ci to na lepsze dopasowanie tych procesów do potrzeb Twojej firmy oraz na poprawienie jakości usług świadczonych przez Twoją organizację.

  • Zwiększysz swoją wartość na rynku pracy i zdobędziesz przewagę w stosunku do konkurencji.

Adresaci szkolenia:

  • Inżynierów jakości klienta
  • Inżynierów odpowiadających za analizy zwrotów gwarancyjnych
  • Kierowników jakości
  • Techników jakości zajmujących się przeprowadzaniem analiz
  • Personel Jakości ze służb centralnych odpowiedzialnych za opracowanie strategii dla poszczególnych zakładów organizacji

Przykładowe lekcje:

Moduł III Lekcja 2

Flying Doctor – wprowadzenie

Moduł IV Lekcja 1

Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS

Moduł V Lekcja 1

Testy niezawodnościowe

Agenda szkolenia:

Moduł I:

  • Wprowadzenie
  • Czym jest gwarancja?
  • Wymagania IATF 8.5.5.1 i 9.3.2.1 w odniesieniu do gwarancji
  • Wymaganie IATF 9.1.2.1 – Zadowolenie Klienta – uzupełnienie
  • Wymaganie IATF 10.2.5 – Systemy Zarządzania Gwarancjami
  • Wprowadzenie do Wymagań Specyficznych Klienta
  • Wymagania Specyficzne Klientów – Hierarchia dokumentów

Moduł II:

  • Omówienie strony IATF
  • CSR 8.5.5.1 – Informacje zwrotne z serwisu
  • CSR 9.3.2.1 – Przegląd zarządzania
  • CSR 9.1.2.1 – Satysfakcja Klienta Stellantis ex-FCA, Ford, GM, VW
  • CSR 10.2.5 – Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi – Stellantis ex-FCA, Ford, GM, VW
  • CSR 10.2.6 – Analiza części uszkodzonych w fazie eksploatacji Stellantis ex-FCA

Moduł III:

  • Proces zarządzania częściami z sieci gwarancyjnej
  • Flying Doctor – wprowadzenie
  • Flying Doctor – kroki do przeprowadzenia u dilera
  • Przykład raportu Flying Doctora do wykonania u dilera
  • Flying Doctor i szkolenie Dilerów
  • Kontrola wzrokowa – przykłady
  • Nieautoryzowana podmiana podkomponentów
Moduł IV:
  • Podstawowe pojęcia – IPTV i MIS
  • Przykład dokumentacji IPTV i MIS dla Grupy Stellantis, FORD, VW, BMW, GM
  • Podstawowe pojęcia – Technical Factor
  • Podstawowe pojęcia – No Trouble Found NTF
  • Standardowe testy – krok I procesu NTF
  • Testy pod obciążeniem – krok II procesu NTF
  • Strategie zarządzania No Trouble Fault

Moduł V:

  • Testy niezawodnosciowe
  • Quality Tracking i TGW i TGR
  • Testy przeprowadzane przez klientów wewnętrznch
  • Weryfikacja przepływu materiału u klienta
  • Rozkład Weibulla – wprowadzenie i omówienie przykładu
  • Rozkład Weibulla – definiowanie zakresu
  • Analiza PPM – wprowadzenie
  • Dane procesowe
  • Analiza PPM – omówienie formularza

Moduł VI:

  • Czynności dilera do przeprowadzenia przed wysyłką
  • Strategie pozyskiwania informacji z organizacji
  • Definiowanie procesu zarządzania zwrotami z klientem
  • Poziomy analiz uzgadnianych z klientem
  • Metodologia „Swap” i „Swap Back”
  • Analiza drugiego i trzeciego poziomu

Moduł VII:

  • Rodzaje raportów dla zwrotów gwarancyjnych
  • Occurence chart
  • Failure Action Effectiveness chart
  • Pareto chart
  • Analiza danych od klienta
  • Lesson Learned jako prewencyjna strategia dla nowych projektów
  • Zakończenie i podziękowanie

Opinie naszych kursantów:

Bardzo dużym plusem Dariusza jest praktyczne podejście do omawianego zagadnienia. Szkolenie jest nasycone praktyką, a nie teorią. Jest ciekawie prowadzone, przedstawione są rzeczywiste przykłady, co pozwala na prawdziwe zrozumienie poruszanych zagadnień. Po prostu praktyczna, nowa wiedza dająca realne korzyści w pracy!

Certyfikat ukończenia szkolenia:

Każdy uczestnik kończąc szkolenie online Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi otrzymuje certyfikat wydany przez Instytucję Szkoleniową zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy.

Certyfikat - Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie
Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi - szkolenie - okładka kursu online

1497 zł brutto

Później cena wzrasta do:

Poziom

Podstawowy

Czas trwania

4 godziny 56 minut

Ilość nagrań wideo

55 filmów

Jeśli chcesz się rozliczyć w inny sposób (faktura na firmę, pro-forma, etc) lub zapytać o ofertę dla firm, napisz proszę:

kontakt@automotivequalityonline.pl

lub zadzwoń 507-582-911

Zarządzanie Zwrotami Gwarancyjnymi szkolenie online
Zobacz jak wygląda kurs od środka