fbpx Skip to content
AUTOMOTIVE QUALITY ONLINE

BLOG

APQP - automotive industry

APQP – Kluczowy proces w zarządzaniu jakością i unikaniu błędów

APQP to strukturalny proces, który zapewnia planowanie, rozwój i wdrażanie wysokiej jakości produktów w sposób skoordynowany i zgodny z wymaganiami klienta.
Czytaj całość
Specyficzne Wymagania Klienta

Specyficzne Wymagania Klienta w branży motoryzacyjnej – Kompendium Wiedzy

Organizacje, które konsekwentnie wdrażają Specyficzne Wymagania Klienta w Systemie Zarządzania Jakością, budują swoją reputację jako wiarygodny i zaufany dostawca.
Czytaj całość
Raport 8D - Inżynier jakości w trakcie pisania raportu

Raport 8D – Jak skutecznie oceniać raporty i działania dostawców?

Raport 8D dzięki swojej strukturze jest skutecznym narzędziem służącym do identyfikacji, analizy i rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych.
Czytaj całość
PPAP - elementy silnika

PPAP – Co to jest i kiedy jest stosowany przy współpracy z klientem?

PPAP to proces zatwierdzenia części produkcyjnych przed produkcją seryjną, który zapewnia wysoką jakość i minimalizuje ryzyko wadliwych produktów.
Czytaj całość
LPA

LPA – Audyt Warstwowy jako kluczowy element kultury organizacji

Audyt Warstwowy (LPA) jest istotnym czynnikiem dojrzałości organizacji. Pozwala na wczesną detekcję problemów, samoocenę oraz zdefiniowanie odpowiedniego planu działań.
Czytaj całość
IATF 16949 szkolenie online - Wymagania branży motoryzacyjnej

IATF 16949 – co to jest?

IATF 16949 to międzynarodowy standard zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej, określający wymagania dla systemu zarządzania jakością dostawców.
Czytaj całość
szkolenie online

Szkolenie online – 5 problemów podczas realizacji oraz ich rozwiązanie

Decydując się na szkolenie online warto mieć świadomość jakie problemy mogą wystąpić podczas ich realizacji oraz jakie są dla nich rozwiązania.
Czytaj całość